Genomgång av medlemmar

Lämna förslag på kategorier, förslag på förbättringar etc.
Användarvisningsbild
Johan
Site Admin
Kontakt:

Genomgång av medlemmar

Inläggav Johan » 14 december 2012, 17:49

Jag håller på och skickar ut mail till samtliga som registrerat sig i föreningen sedan starten. Målet är att få en uppdaterad medlemslista och plocka bort de som inte längre är intresserade av ett medlemskap. Om föreningen ev. ska kunna utöka verksamheten på olika sätt och administrera medlemsavgifter måste registret uppdateras.

En uppmaning till alla är att se över sin profil och uppdatera e-postadressen! Jag får mail tillbaka från många av er som jag vet är mycket aktiva och intresserade. Vet ni med er att er profil innehåller en gammal adress, ber jag er kontakta mig och meddela fortsatt intresse. Passa även på och uppdatera bostadsort - något som vi har som enda obligatoriska uppgift. Alla annan information är givetvis också välkommen.

Deadline är satt til den 31/1 2013 - sedan börjar jag uppdatera medlemslistan.

Varma hälsningar
Johan

Användarvisningsbild
Johan
Site Admin
Kontakt:

Inläggav Johan » 18 februari 2013, 11:02

Nu har jag lite tid till att påbörja rensning i medlemsregistret. Skulle din profil försvinna och du vill stå kavar som medlem är detta givetvis inga problem, skapa bara en ny profil!

Jag hoppas vi på detta sätt kan få en aktuell medlemslista och lättare för att ta upp en årlig avgift.

Vill även flagga för kommande radiomässa sista söndagen i juli. Mer info kommer nu i månadsskiftet februari/mars.

/Johan

Kent

Inläggav Kent » 29 mars 2013, 19:09

Hej

Jag har kanske missuppfattat det hela om medlemsavgiften
Jag själv har inte betalt medlemsavgiften
eller skickar du ut mejl
Jag träffade Soda idag och han har trol blivit utestängd vid uppdatering av sin nya e-post
så kom vi att fundera över detta med betalningen

Svara hur vi gör?

Användarvisningsbild
Johan
Site Admin
Kontakt:

Inläggav Johan » 31 mars 2013, 22:07

Hej!
Jag skyndar långsamt, går igenom medlemmar efterhand, men kommer inte återkomma med avgiftsbrev inom de närmaste veckorna! Soda har jag försökt få tag i via mail, antar att han vill stå kvar som medlem!

Hoppas ni har förståelse för att det tar lite tid, då forumet ändå får ses som en hobbyverksamhet.

/Johan

Återgå till "Om forumet"